pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Wednesday, April 4, 2012

Wordless Wednesday #5 (Pesan Ustaz Azhar)


DRC pssssstttt : Kalau nak pakai jeans, takpe...... Jangan terlalu prejudis sangat dengan orang yang memakai jeans! DRC pernah berhadapan dengan orang yang kononya tak pernah pakai jeans, tapi DRC terangkan kat dia, jeans ni pakai kena pada tempat dan caranya... Bukan yang dah lusuh 7 tahun pun dok pakai lagi......

8 comments:

CekbOlat-bOlat said...

haihh, kalau pmpuan lak cena? nmpak bentuk kan? ergh =="

DRceria said...

kalau perempuan, tak salah nak pakai seluar... jangan sampai ketat sudah...

ctk said...

ct pon suka pkai jeans....hehehe

Aliff Haikal said...

nasib baik aku bukan peminat jeans koyak2 . ahaha

♥fara nadieya ♥ said...

kenapa nak pakai jeans koyak-2 ? haih . pelik-2 je .

DRceria said...

DRC suke tengok Zizan Raja Lawak pakai jeans dalam Mael Lambung... Nak tiru dia... kan dia jadi ikutan sekarang ni..... hahahaha..
akcelly, penah la DRC ada jeans koyak... tp kat dalam jeans tu DRC pakai seluar tie, seluar renang tu... so,, x nampak aurat pon... :)

Cinta Misteri said...

sy dh perlahan2 ubah cara penampilan...insyaAllah, lagipulak saya suka pakai jeans, so, kenalah cari baju yg labuh hingga tutup punggung.

Ckin Kembaq said...

pakai jeans yang biasa tu pun dah nampak smart..kalu pakai yang carrot atau kembang atau koyak, hilanglah smart tu..memalukan diri lagi ada la.. ^_^

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...