pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Sunday, March 25, 2012

GAMBAR | Pertunangan Irma Hasmie

ASSALAMMUALAIKUM
Hari ni DRC nak kongsi gambar pertunangan Irma Hasmie...hehehe
Kalau tengok warna tema majlis ni, macam matching je dengan blog DRC... ^_^



DRC pssssttt : DRC sentiasa berdoa agar dikurniakan bakal isteri yang solehah... Isteri yang boleh DRC bimbing dan dibimbing.. Isteri yang bakal menjadi pendidik kepada zuriat DRC... Apapun dia, DRC akan jaga dia seperti dia menjaga DRC. #kenapa lain macam nih!?
Ok, apapun tahniah kepada kak Irma Hasmie atas pertunangannya.. Semoga jodoh dengan ikatan pertunangan beliau semakin kuat dalam mendapat redha Allah SWT. Tahniah kak Irma..
DRC bile lagi??? :P

6 comments:

yana halim said...

berebut tarikh untuk dewan bagi majlis resepsi adik ipar saya yang sama dengan irma. Hensem gak tunang dia tu.

TiraPengemis said...

sepadan kan mereka...hehee

izan mama mia said...

semoga mereka ke jinjang pelamin...
n, semoga DRC cepat jodoh..hihihi...tq singgah blog akak yang tak seberapa tuu..:)

eLL said...

aminnnn (untuk doa DRC)...irma sweet sgt

Detective Fiqa said...

cantiknyerrr dia :D

Ckin Kembaq said...

alhamdulillah.. ^_^

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...