pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Wednesday, December 21, 2011

REWIND 2011 : Sebelum buku ditutup #2

Assalammualaikum...
Salam Mahabbah Ukhwah Fillah...
DRC dapat  khabar, beberapa daerah di Johor dah mula banjir...
Ya Allah...... Terima kasih atas ujian ni, tapi ringankanlah beban kami... Aamiin..

Ok, jom review lagi sepanjang 2011 bersama DRC...
Dari bulan April - bulan Jun.
(Bulan Cuti Semester)

APRIL
1.
Bulan April ni sebelum exam final, DRC sempat join KBM (Keindahan Bersamamu) yang dianjurkan oleh Kelab Remaja JIM. Actually, DRC didedahkan dengan bermacam perkara oleh KRJ nih.. insyaAllah, DRC nak berbakti kepada mereka yang berbakti pada DRC..
 ^_^ rindu KBM!

2.
Bila teringat berbaju macam ni, DRC takleh bayangkan kalau ada pelamin..hOhOOOHooo..
Pakaian yang disponsor oleh butik Pengantik Eila Shahab Perdana, sempena DRC menjadi Pengacara majlis untuk konsert Amal anjuran Kemudi... Pertama kali menjadi MC berseorangan tanpa teman...huhuhuhuhu..

MEI
1.
Sesuatu yang memberi impak kepada DRC sendiri.. Asrama Tahfiz yang didiami anak2 kecil, musnah ditimpa tanah.. ya Allah, hebat ujianMu.... ramai yang terkorban tapi apapun DRC mendoakan anak2 tersebut mendapat gelaran syahid kerana mereka dalam pengajian memperjuangkan al-Quran...
Al Fatihah....

2.
PAAALIIINGG HOT!!
Pada bulan Mei, semasa cuti semester, warga kampus KUIN dikejutkan dengan tindakan pihak kampus yang menggantung pengajian mereka-mereka diatas atas alasan, berdemo..ermmm.. DRC malas nak ulas panjang sebab DRC sendiri turun berdemo.. Apapun ini semua adalah sebuah rancangan untuk menyelamatkan dan lebih mencintai BUMI INSANIAH... Allahu akhbar!!

JUN
1.
Hot Dady and Mama..! <3
Time ni kami sefamily bermain bowling bersama2.. DRC lah yang beria2 sangat nak main dengan family... yelah... biasanya kami pergi bercuti ke tempat2 peranginan.. tapi sejak DRC masuk kolej,, tak pernah lagi bercuti berpiknik mcm dulu2.. lantas, mengambil inisiatif (SKEMA!!) untuk bermain bowling bersama2 sambil2 tu sambut bufday ayah pada 16-6 dan mama pada 17-6...sweet kan my dady!! the great father mostt!!!
2.
TUkar Header...haaa... time ni jugak DRC tukar header DRC...hehehee... walaupun dah tukar template, tpi DRC masih belum tukar header.. header yang atas ni yang latest, korang nak tengok header yang dolu2 punye..?? nahh.. hameeekk!

serabOT!!hahahaa

3.
Cuti semester, DRC manfaatkan dengan mengikuti program fasilitator kat SMKKulim... Haaa.. kat sinilah DRC kenal dengan SUP3RMAN..haaaa.. Sup3rman yang ramai peminat tu....huhuhuu.. apapun memang cuti semester yang panjang ni DRC sendiri serabot tak nak balik johor..hahahaa..

DRC psssstt : Sempat ke nak review sampai habis 2011..??hahahaaa.. InsyaAllah sempat je kalau nak muhasabah diri ni kan..? Untuk keje praktikal semalam dengan hari ni, DRC membantu dalam penyediaan bahan2 untuk kursus guru...heehehee.. bukan DRC yang bagi talk laaah.. DRC join kejap je.. tapi tak sepenuhnya... Apapun memang sonok keje praktikal ni.... Hari Khamis ni nak balik johor.. sapa nak ikot..???






3 comments:

Unknown said...

salam..
DRC pnah p smksb??
utk keindahan bersamamu ea??
tahun 2010 pnah??

act husna ex badlishah..trkjut tgk pic ats tu..igt DRC dri badlishah..hehe..

hyz said...

x dapat la nak balik segamat...

DRC said...

@HusnaZaidi : DRC facie KBM je kt sna...ermmm... 2010 tak de...oohh...hehehe

@Hyz : npe Hyz x balek...??ermmm.. baru nak jemput kenduri DRC..wakaka

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...