pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Wednesday, November 9, 2011

Sehari Di Kebun Bersama Ayahanda.. =D

Assalammualaikum....
Kesian bloggers2 yang menanti kunjungan balas DRC... sory ramai2 ea sebab DRC agak pemalu sikit buat sementara waktu ni... well, da cakap Johor dah..hehehe..
ok eaa,,, DRC baru je tadi balik dari Kebun,,
fffuhhh.. 
Penat gila babeng.....
Maklumlah... da lama tak menguruskan badan nihHH..
(yang sememangnya kurus keding)
3 buah kebun hari ni DRC kerjekan dengan ayah sebab menggantikan sepupu DRC (erry) yang selaku pekerja tetap ayah..hehehee...
Apo nak buat kann.. dia pun nak cuti + bonus +elaun + dll.... ^_^
Mesti ramai teruja kan nak tengok DRC beraksi kat kebun kelapa sawit..?? :P
JoooMmm Terjaaahhh
Maaf yer kamera tidak cukup megapixel untuk menayangkan kecumelan DRC
kempen derma darah dalam kebun.. Aku dah la x cukup darah... adeeyyhhh~~
ayah belanja minum air nyok (bahasa kedah). 1 biji DRC lahap... jelesss kan..??
tadaaaaaa!!! habisnya pon... errrk... alhamdulillah.... :D
isi kelapa yang putih gebu... ffuuhhh!! terlioq la weyhh... DRC lahap lagi...
please..!! jangan cakap saya makeup pegi kebun okkk~~!!
Apapun memang dapat mengeluarkan peluh dan segala stress exam kat kebun.. Habis semua pokok yang tak sepatutnya DRC penggal macam penggal kertas2 exam...hahahahaaa!!
Apapun, inilah rutin ayah DRC,,,
DRC boleh bayangkan kalau si erry tu cuti, DRC plak takde kt umah,, apakah ayah akan kesorangan untuk buat keje2 kebun kelapa sawit untuk 3 buah kebun hari ini..??????
Inilah pengorbanan seorang bapa untuk anaknya yang tak betoii nih.. 
:P

DRC pssstt : So, korang kalau ada masa atau kesempatan yang tak sempit, join la keje ayah korang,,, boleh la tau sepayah mana dan sesukar mana untuk menyara sebuah keluarga yang bahagia... Mana tahu, satu hari nanti kita pulak yang akan menggantikan tempatnya... Siapa tahu..?? Buat persediaan untuk menempuhinya..! Walaupun kita hanya membantu meringankan, sekurang-kurangnya kita boleh berbakti kepada ayah kita.. Ingat,,, sebelum terlambat pastikan anda menikmatinya...! Pasti Sedaaaaapp (tibe-tibe)... 





9 comments:

CikHoneyBee said...

waah.. bergaya sungguh DRc DI Kebun ayah nya. smpai derma darah lagi tu. hehe.. bgus la tu. cuti yg ade pasti kena manfaatkan dgn beenda yg berfaedah. hehehe... :)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

haha. DRC tak leh blah kan..
ape2 pon. rajen sunggug DRC sorang nie mengerjakan kebun kelapa sawit ayah tuu...

** tak jumpe binatan pelik2 ke kat kebun?! huhu

DRceria said...

bergaya..??? adeeyhhh~~~ tu pun da kire busuk n buruk baju DRC pakai taaauuUU

DRceria said...

@IbahPanda : ade je binatang yg pelik2... tp da biasa dah.. llgpun sblm2 ni DRC mmg pnah masok kebun pon..heeee :D

hyz said...

anak yang baek sentiasa menolong ibu bapa.. hehe janji ikhlas...

DRceria said...

terbaieeekkk la hyzz.... >.<

sis92 said...

amboi ai


sempat lagi photoshoot kat kebun
nak air kelapa :D

ctk said...

benci la DRC kurus...hahaha
sakan bergambO ye...ayah mne???????

DRceria said...

Sis92 - biasalahh...hehehehee...
CTK - kurus ke..? tak rasa kurus pOn.hhaha... ayah sibuk bekeje.. anaknya sibok bgambor...haha

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...