pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Monday, November 28, 2011

SEGMEN | 10 Perkara Pelik Tentang Saya by Cekbolat

Assalammualaikum semua...!
Buat julun kalinya DRC dijemput oleh Cekbolat untuk menyertai segmen anjuran dia...
Sungguh bertuah kan...?
#perasssssssan
Apapun, ini juga kali ke2 DRC join segmen ni..hehehe..
Apapun inilah banner yang diminta utk digam dalam entry kali ni.. :: 

OK.. Nak tau apa yang pelik pasal DRC..??? Jom tengok gambar ni dulu :
BILA NIH???!

10 perkara pelik tentang Pemilik Deria Rasa Ceria :
1- Suka menggoyangkan kaki sebelum tidur. 
#macam menari twisst dalam keadaan baring.
2- Suka memasak.
#sedap kalahkan pompuan.
3-  Tak suka lipat baju!
#leceh sebab nanti nak pakai balik, baik gantung kat hanger.
4- Tak suka bergayut kat telepon.
#better datang umah and masuk minang DRC. :P
5- Suka edit gambar.
#Habis gambar orang di super impose kan.. macam kt atas.
6- Hobi ketika bergambar = posing tengok atas
#kononya kiuut. tapi dah kena tegor, da x buat dah.
7- Tak suka belacan
#dan sama waktu dengannya.
8- Tak reti makan kepak ayam
#tak biasa makan. tak minat
9- Jadi bahan rujukan untuk fasyen, masalah jiwa dan pengucapan
#yang fesyen tu DRC tak paham dengan diorg nih!
10- Tak pernah beli handphone.
#mengharapkan hadiah dari orang untuk DRC berhandphone.

Ok. cukup explain 10 perkara jelik (pelik) DRC.
Sekarang DRC nak tag pada 3 orang yang terkena..!
2- Hyz

DRC psssst : Terima kasih kepada Cikbolat kerana sudi menjemput DRC join segmen ni... beriya2 dia ajak DRC join... tq soo much... Dan terima kasih kepada 3 orang yg telah di tag tu.. jawab la soklan tu yeee... ^_^

8 comments:

CekbOlat-bOlat said...

wahh.. memey pelik.. haha..
TETAPI yg no 1 tu kitew serupa =,="

anyway tengs sudi join.. *terharu

♛RaRa♛ said...

hahak!!4 dan 5 kita sameee lah ^-^

k.h.a.l.i.l.a said...

boleh jd chef la cmni. hehe. dr segmen yg same ^_^

hyz said...

kang saya join... sebab da penah wat entri ni dulu....

ctk said...

DRC...msm mne edit gambar tuuu.ajarrrrr..hihi...btw..thank tag :P

Ain Zuhairi said...

no 6 tu kelakar. hehehe. dr segmen yg sama.

ceriteraliyana said...

x pernah beli handphone? means xde handhone or mmg org bgi handphone tu? ermmmm,,queries...

DRceria said...

@ceritaliyana : sepanjang hidup ni DRC memang x beli hp... tp orang yang bagi handphone..huhuhu

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...