pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Friday, October 28, 2011

Bloggers, DRC yang mana satu...????


Assalammualaikum semuaa....
Hari Jumaat ni DRC nak buat muhasabah diri seket... (banyak pun xpe kan..?)

DRC nak minta tolong dan bantuan semua bloggers ni...
Dalam kelima-lima karakter kat atas, DRC tergolong yang mana eak..??
Plz komen yerr.... 
MINTAK MERAYU NI... :)


DRC pssstt : Kalau ada yang nak komen, tapi x jumpa ruangan komen, ruangan komen ada kat sebaris dengan tarikh dan hari kat atas 'share' tu... Nampak kan..?haaaa.. komen la... plzz saangat2..... (merayu sambil memohon komen). Untuk muhasabah diri dari penilaian anda..

4 comments:

ctk said...

ct pilih yg first lah..yg laen tu mcm trok sgt je..stkt ni kamu xder la cm yang lain tuh...huhu

Radin87 said...

dalam senarai ni takder yg definisi yang betul2 tepat. tapi yg paling hampir nombor 1 kot. hehe..

CekbOlat-bOlat said...

err.. ehmpphh.. ishh >_<
yg mne 1 eh plihan kalbu? err.. haaaa.. yg no.1 lah.. sesuai ckit buad calon :P kih2.. gurau jer -,-

hyz said...

tak boleh nak ckp kamo yang mana, tapi kalau boleh kamo menjadi kartun yang baju hijau tu...

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...