pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Saturday, September 24, 2011

DRC nak ini,,, boleh bagi???


TERIMA KASIH KEPADA YANG NAK HADIAHKAN TU....

terharu sangat~~~

tapi ada ke..???
>.<

10 comments:

ctk said...

ipad ke tuh...amboiii..hahaha...bg ct dulu lah..

DRceria said...

bukan ipad... tu Samsung Galaxy.. perghhh... DRC mtk kt CTK laa....

ctk said...

og samsung, sme je cm ipad..hehehe...ala..ct nk bli nset pon xlps..hOhO...

DRceria said...

lbih kurang la... tp dia bsaq sikit,,, skrin dia canteeekk... bleh laa,, CTK bg DRC yg ni,, nt DRC bg henset yg DRC gune skg,,,hehehe

Siti Mashitah Saidin said...

time kawen mintak hantaran, dpt la free.. :P

hyz said...

mintak kat sugar mummy.. heheh

nasyitahahmadzaini said...

kite pon nak...!!agk2 sape la yg nak bg ea~ ? ;)

DRceria said...

Siti Masyitah -->> Hantaran.. alaaa.. lame lagi la nak tawennn...huhuu
Hyzz -->> xde sugar mamy,,hehe,, sapalah nak kat DRC nih... :P
nasyitah-->> awk nk jugeekk?? mtk la kat followers awak..kekeehh.. >.<

Miss A said...

samsung galaxy tab.. fuhh.. aku pun teringin gak.. tapi fulus xde.. kalau aku nak pun x boleh beli, cmne nk beli bg ko kan? hehehe :p

DRceria said...

Miss A --> bak kata pepatah,, memberi itu lebih baik drpda menerima.. apa salahnya bg kat DRC dlu...kekekeh.. :P

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...