pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Friday, November 5, 2010

rahsia pecaH!

Rahsiaku telah dipecahkan setelah sekian lama aku menyimpannya. ada juga lebih enam bulan (1semester pengajian). aku tekad untuk memberitahu rahsia agung (TOP SECRET) aku yang selama ini aku simpan dan pendam sehingga tak diketahui oleh abang angkat aku sendiri. malah, mereka yang mengetahui aku meminta dirahsiakan kerana atas faktor tidak mahu menyakiti sesiapa. harus untuk aku rahsiakan padaku kerana aku rasa aku harus rahsiakannya! bukan kerana aku ni demand atau berlagak tetapi aku perlu menjaga hati banyak pihak. dan aku harus menghormatinya. malah aku juga mahu privasiku dihormati. bukan sebab aku artis ke ape ke.... tapi keyakinanku pada waktu itu masih belum ada lagi. dan aku sentiasa berdoa agar masa dan waktu serta keadaan yang akan membantu aku untuk memecahkan top secret aku tu..

selepas sidikit demi sedikit aku memecahkannya, semalam adalah hari kemuncaknya apabila aku membawa abg angkat aku ke situ. kemana????? ke RUMAH SEWA aku...!! YA!! Rumah sewa aku lah TOP SECRET aku selama satu sem lalu..... alhamdlulillah... dia dengan tenang tidak berkata apa kerana memahami aku,, terima kasih, abang! malah dia sendiri tanya kepada aku ttg kehidupan aku dirumah swa tu.. namun, dari riak wajah dia ketika aku mmbawanya, dia seakan blur dan tak tahu aku akan bawanya ke mana... tapi apa pun, aku telah membawanya dengan daya aku sendiri.. maafkan adik, abg slama ni sorokkan dari abang... tak niat utk memungkiri janji, tapi keadaan memaksa untuk melupakan seketika.....
sekarang! apa yang aku harus fikirkan adalah, samada untuk meneruskan atau berpatah balik..... nti lah aku fikirkan....

tadi berwida' dengan abg... sayu je hati aku... macam lama je nk tinggalkan.. ikut hati dan perasaan nak je ikut, tp akal membataskan segalanya.. ada keperluan lain yang aku harus tuntuti... semoga perjalanan abg selamat sampai........ aamiin... tapi sebelum tu plak, si joe dok sakat aku sebab ak termenung... dia kata aku nak nangis la apa la...hahah..... tp memang aku nak nangis sebab malam tadi mcm2 aku alami..huhuu... 

apa pun, aku sedang menghitung hari 365HARI aku dengan abang aku berkenalan di sebuah program ukhwah....hehehee....

TUNGGUUUUUUUUUUUUUU...................

MOOD :: 

1 comment:

Nurhafyza said...

byak2 sbar la epin~ ok =) haa bile nk follow aku? amboi amboi~ hehe

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...