pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Wednesday, November 3, 2010

hari persandinganku di TUNDA???

PEPERIKSAAN DI TUNDA!!! OH.....
bukan seperti tajuk di atas. harap maklum yerk...


peperiksaan akhir bagi semua kuliyah di Kolej Universiti Insaniah di tangguh serta merta bermula pada ESOK (4hb November 2010). Hal ini kerana bencana alam yang dihadapi di sekitar Alor Star dan Perlis. Keadaan banjir dan masalah ketiadaan air punca peperiksaan akhir semester ini ditangguh...


Ini juga merupakan hasil perbincangan diantara Majlis Perwakilan Mahasiswa KUIN (MPM) dengan Jabatan Hal Ehwal Akademik (HEA).


Yang peliknya tu.... kenapa tajuk aku ni pelik nak mampos...??hahhaa... bukan sebab apa. "persandingan" yg aku maksudkan tu adalah hari untuk aku meraikan kehabisan kesemua kertas peperiksaan tamat iaitu pada 15hb 11... bila exam tangguh, means akn bertangguhlah aku punya tarikh 15hb tu....hemmm... apa pun  bertambah lah deruan aku nak membaca buku...huhuh..


Jadi, kepada kawan-kawan, memang seronok bila ditangguhkan tapi bahananya adalah bila orang lain dah habis exam kita masih lagi terkial-kial nak study exam...hahaha.. apa pun, mungkin ada hikmahnya disebalik semua ini....


SELAMAT BERCUTI KEPADA SEMUA... 


p/s = jangan main aiyaq banjiaq nooh...hahahahahahahahaa

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...