pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Saturday, November 6, 2010

andai ini adalah sejarah...


Sejara tercipta??

Ini adalah sejarah dalam hidup aku...

menjadi mangsa banjir.... bukan mudah untuk menjadi salah seorang daripadanya..huhuu

Pertama 2006

masa tahun 2006, kes banjir aku semasa johor lumpuh dek banjir pada disember tahun tersebut. dan pada ktika itu aku baru saja tamat PMR dan masa tu aku bercuti di kampung nenek di segamat. ingat lagi masa tu, aku bangun tidur je, tengok dapu nenek da naik air..rumah nenek pulak dkt dengan sungai. so mmg snang
 lah air nak naik.. aku stuck kat umah nenek sampai lah sehari nak amek result PMR... memang berdebar je time tu........ apapun, masa tu memang ak tengok sangat lumpuh bandar segamat, kota tinggi dan kwasan2 sewaktu dengannya.....

Kedua 2010

masa ni aku kat alor star... mcm gambar kat atas la... mcm-macam,,,ada tmpat x naik air ada yang naik... umah sewa aku pun jadi mangsa..hahaa... fening la... exam tangguh... so, ptotnye lek awal, tp xlek awal.... tu yg geramm sgt... tp apa pun esok ak da lek... so,, bye-bye alor star......

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...