pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Sunday, October 31, 2010

t.r.a.u.m.a

TRAUMA?? 
apa yang buatkan aku trauma ni? kenapa? apa dah jadi? oohh...tiiiidaaakkkkk!!!!!!!

kenapa sejak akhir-akhir ni banyak sungguh kemalangan excident belanggor yg melibatkan bas. tak kira la bas express ke tak... hurmmm.... da la cuti sem semakin hampir... dan menandakan aku harus pulang ke kampung... hadooiii.!!! yang menakutkan tu, naik bas... kenapa seblum ni aku ok je naik bus tp skg ni bile da ada kes-kes mcm ni aku jadi trauma....humm,,, Mama, Ayah.... datang la sini senang cter....hehehee

Kalau nk suruh aku senarai kan kemalangan ngeri yg melibatkan bas, banyak siot... bukan sikit... tapi aku tak sanggup nak senaraikan sebab aku sndiri takut tgok keadaan mcm tu.... aku bayangkan kalau aku yg jadi mangsa kemalangan tu... huh...!!! mcam mna dgn famili aku? bakal isteri aku? hahahaaa....

Trauma.... Trauma.... Trauma.... 
susahnya nak cari jalan menghilangkannya dri sudut hati benak aku...
cuba tangkis dari singgah di pemikiran.... 
Lari..!!!!!
dari trauma yang melanda....hehehee...........

2 comments:

Radin87 said...

haha.. belum apa-apa dah risau pasal bakal isteri?
ni betul-betul trauma nih. hihi..

Kalam Addin said...

hehe...nmpk ok jer..?? btl ke trauma...

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...