pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Saturday, October 30, 2010

DUN GALAS dan DUN BATU SAPI ::: BN TEMPAH KECUNDANG.....?

Assalammualaikumm... kembali berpolitik dalam DRC ini... Kenapa title diatas?? benarkah?? betulkah??hohoohoo....

untuk pengetahuan kalian, DRC kali ini bukan membuat statement yang membabi buta atau melulu... Mungkin jika kita imbas dan refresh kembali apakah yang telah berlaku di segenap pelusuk dunia.... 

PERTAMA : ISU INTERNATIONAL ISLAMIC FESTIVAL

apa yg telah dilakukan oleh isteri kesayangan Perdana Menteri kita sehingga dikecam oleh seluruh umat Islam di Malaysia. sehinggakan di laman Facebook sendiri terdapat akaun "ROSMAH, SILA MINTA MAAF KEPADA UMAT ISLAM".. apakah agendanya??? apakah isu ini mampu menarik minat pengundi???

KEDUA :: ISU HAB HIBURAN MALAM DIDALAM ETP

apa pula agenda yang berselindung dari ETP ini?? apakh Malaysia mahu mengikis gelaran Negara Islam yg menganggotai OIC? apakah Malaysia mahu menjana wang/pendapatan negara melalui sumber yang haram? mengapa ini tidak dikecam oleh ULAMAK MUDA UMNO?  mengapa tidak digembar-gemburkan seperti pemberian wang ihsan di Pulau Pinang yang hangat diperkatakan sebelum ini??? dan mampukah isu ini menarik minat pengundi???????

Jadi inilah 2 kes yang akan menempah BN kecundang di pilihanraya kecil di kedua DUN tersebut..... anda fikir bagaimana??

ANDA YANG MENGUNDI! ADA YANG TENTUKAN! ANDA ADA DERIA UNTUK MELIHAT, MENDENGAR, MEMBINCANGKAN, MERASA DAN BERFIKIR!! 

dan BERTINDAK!!!!

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...