pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Thursday, April 22, 2010

Lagu Perindu


 

Assalammualaikum.... Salam rindu buat semua!!

Kala aku menghadapi ujian,
ujian yang lain datang berkunjung,,
Kau pula hadir membawa rindu bertemu..

Kala aku sendirian,
aku nyanyikan lagu perindu untukmu
walau pun mungkin kau tak mendengarnya
tapi aku yakin kau tahu melodinya

Liriknya kucipta khas untukmug
Nadanya aku gubah dari Rasa Sayang kepada Rasa Rindu..
Penyanyinya tak lah semerdu Siti 
tp garaunya ada macam Ramli Sarip..

Lagu perindu kunyanyikan waktu mentari melabuhkan cintanya pada alam
di tepi pantai, 
bertemankan ombak yang tak jemu memukul pantai

Lagu perindu kusampaikan khas untuk keluarga tercinta
yang jauh dimata
tapi dekat dihati..

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...