pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Wednesday, April 7, 2010

bila resah...


Assalammualaikum... Salam Sayang.. Salam perjuangan bersatu menjadi padu...

bermula keadaan yang kurang enak dan sukar diduga.. masalah dan permasalahan yang berlaku cuba diselesaikan dan diterokai melalui pencarian klu jawapannya. walaupun kabur, ia masih mampu digali dan digali. kerana usaha untuk memperbaiki diri bukan terletak pada pandangan mata kasar orang sekeliling saja...

Keadaan yang resah dalam menghadapi imtihan.. biasalah kehidupan siswa dan remaja yg x mmpu dipisahkan. memang x boleh dipisahkan...

resah dan gelisah....

parah....

jangan dibiarkan diri ini terus resah dan gelisah kerana pasti parah kemudiannya... hilangkan resah dengan mencari apa yang mampu membuatkan diri ini tersenyum dan gembira. walapun pada azalinya masih lagi resah. namun itu adalah usaha untuk memperbaiki diri...

"hilangkanlah resahku.. kerana aku ingin dalam pelukanMu, kerana aku rindu padaMu, kerana aku tak mampu, aku hanyalah hambaMu, kuatkanlah aku, moga aku terus mencari sinar abadi dalam diri dan dunia ini untuk akhirat sana"


buat teman, sahabat,
hilangkanlah resahku..
berilah aku senyuman...
janganlah sakiti ku
disaat aku dalam gentingan...

1 comment:

Aliff Haikal said...

semua ni lumrah kita sebagai student :)

semoga tabah drc ! :)

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...