pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Sunday, November 15, 2009

ku rindu teguran mu-memori bersamamu...




Assalammualaikum...

Guru yang selalu mengingatkan daku tentang perjuangan...

Guru yang selalu menginginkan daku tentang kejayaan...

Guru yang selalu mengajarku tentang pengorbanan...

Guru yang sentiasa memahamiku...

Kala aku ditimpa musibah atau susah..

Dia adalah Cikgu Intan Ku Mona Liza bt Jamil..

sekian lama tak bertemu terasa rindu ingin mendengar coretan dan jenakanya, rindu pada teguran, rindu pada ilmu matematiknya, tak lupa memotivasikan aku.. cikgu intan merupaka guru pertama yang menamparku apabila aku menjejakkan kaki ke sekolah itu.. dialah yang mendidik aku supaya menjadi seorang yang bercita-cita... dialah pemberi semangat kala aku jatuh dari takhta... dialah pemberi inspirasi untukku terus berjuang demi ilmu matematik.. dari benci kepada sayang pada matematik... AKU CINTA MATH!!

Puan Intan Ku Mona Liza, guru paling lazer dan paling cun di sekolah.. sering dinobatkan sbgai guru paling seksi dan paling cun ketika Anugerah Hari Guru...

ingat lagi ketika aku di tingkatan 4, dialah guru kelasku... sering menjerit dalam kelas kerana kelas kotor. "Pastikan sebelum sy masuk kelas, kelas mesti bersih",,
lihat betapa dedikasinya...

bila naik tingkatan 5 pula cikgu intan tak lagi jd guru kelas, tapi dia paling ambil berat ttg kelas kami.. yela ramai student dia masuk kelas sy... hehe...

anyway, i miss u so much teacher.. hope we can meet... cuba call x dpt2.. rindu sangat nk bergelak ketawa terbahak-bahak dgn cikgu.....

Salam kenangan kita...

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...