pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Wednesday, November 18, 2009

lucu atau lucah???





Assalammualaikum..

POTONG?? POTONG???

mesti lucukan bila dengar perkataan tu.. apa yang bermain difikiran anda ketika anda mendengar, melihat iklan 'potong' ni?? mesti ada yang berfikiran kuning kata iklan ni lucah.?? mesti ada punya.... memang ada, ada seorang rakan saya x setuju langsung P1W1 promote cm tu.. katenya leh merosakkan pemikiran..
betul ke??

kalo difikir-fikir kembali, rosak akal fikiran mmg la drpd benda yg lucah, tp setakat potong yang rakan sy fikirkan itu adalah berkhatan@ bersunat@ masuk jawi.. apa yang lucahnya?? itukan lumrah seorang lelaki muslim??

nak difikirkan lagi, kalo nak lagi lucah, kenapa media massa sanggup memaparkan cerita-cerita barat ke dalam negara?? agenagn -adegan ranjang, telanjang., terajang, jang..jang.. jang.. yang lagi merosakkan akal dan minda. bukan itu adalah yang paling lucah??

sebagai menarik minat dan publisiti, bg saya iklan ini amat berkesan kerana, jika saya kemana-mana,  jumpa dgn kanak-kanak, mereka seakan terpengaruh dgn iklan 'Potong" tu.. tambahan pula musim cuti sekolah dah dekat.. lagi lah meriah... bayangkan iklan itu diaplikasikan oleh segelintir ibubapa,? mesti buat anak tu hilang rasa gugpnya...

jadi, pada pemikiran anda bagaimana???

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...