pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Friday, November 13, 2009

kenali daku sedalam-dalamnya.... tolong.....









assalammualaikum...

aku mengharapakan seseorang betul-betul memahami dan mengenali aku... aku begitu mengaharapkan dia menjadi yang terbaik dari diriku.. aku mengharapkan dia sentiasa memahami aku...

entah kenapa, dia seakan menjauhi aku?! mengapa dan kenapa? dia mula menjauhi dan cuba mengelak dariku... mungkin silap aku. tapi aku mohon keampunan pada dia? langsung tak da apa.....

aku tak keru bila dia begitu kpd aku.. aku rasa mungkin aku x layak nak bersamanya lagi. insan hina dan dine mcm aku nk mana layak kawan dgn insan yang semulia dia!!! sedarlah!! sedar.!!!

aku dah bgtau kat dia yang aku begini.. bgini... tapi tiada kefahaman langsung!!! tolonglah!!!! aku perlukan kefahamanmu terhadap aku.. aku tak mahu ukhwah ni bernoktah kat sini!! aku tak mahu kehilangan sahabat yang rapat depan mataku lagi!!! aku tak mungkin dpat menerimanya kali ke2!!!

sahabat, aku mohon kepadamu agar memahimi aku.. fahami jiwa ku... aku mengharapkan kau menjaga hatiku.. bukan melukakannya!! kadang2 terasa bila ia seakan merentap kegembiraan berukhwah.... aku jenis yang pemarah dan pendiam.. bila aku marah, aku akan diam! jika aku diam, tolonglah... kau tau apa harus kau lakukan...!

aku dan kau, ibarat bayang2.. jarang sekali terpisah.. aku ingin selamanya begitu.. insya Allah.. jika kau suadah tak selesa dgn aku, beritahu, jgn buat aku hanya ibarat enggang yang terbang keseorangan!!!

sahabat, pernah kita rancak berirama dgn alunan persahabatan... aku harap, lagu itu terus berkumandang dalam radio hati... aku harap irama itu tak tenggelam oleh suara sumbang sang penyanyi....

ya Allah... kekalkan dan kukuhkan ukhwahku dgn sahabatku. jauhi kami dari bala dan batu penghalang untuk bersama... ya Allah... aku mohon, panjangkan jodoh ukhwah kami... rahmatilah ia....
amin.....

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...