pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Friday, January 20, 2012

Neelofa! Heliza! Wardina!

3 Wanita Ini menjadi buruan!!!


DRC minat kerjaya Neelofa sebab dia bukak butik kasut jenama sendiri.
Wanita ini berasal dari Kelantan, bijak bergaya dan pandai memilih pelanggan untuk tempahan kasutnya. Rekaan kasut wanita yang ranggi dan unik, semamangnya menjadi pilihan wanita diluar sana... Selain, buatan Neelofa! Kalau DRC beli kasut Neelofa ni pun beli untuk Mama...hehehe.


Gadis pujaan ramaiiii.. Termasuklah DRC.wakaka..!
Penyanyi, penceramah dan ahli perniagaan ini menggunakan medium perniagaan tudung/telekung sebagai medium dakwah.. Zaman sekarang, ramai orang jadikan alasan untuk bertudung dengan baik kerana susah dan payah untuk mendapatkan tudung yang betul-betul menutup aurat.
Jadi, sekarang bukan alasan lagi untuk anda tidak menutup aurat atau bertudung dengan baik! 


Wardina Saffiya, atau kak dina.. nama yang memang tidak asing lagi.. Terbaru rumahnya dirompak memang mengejutkan DRC kerana DRC follow tweet kak dina, setiap masa beliau upadate kata-kata hikmah atau situasinya... DRC juga salute pada Kak Dina ni sebab dia ada web yang menarik dan bermanfaat. http://www.wardinasafiyyah.com/
Setiap masa ada je perkembangan mengenai usrah dan sebagainya.. Siap ada nota lagi.. Walaupun Kak Dina tak berniaga macam Neelofa dan Heliza, tapi DRC pilih Kak Dina sebab dia terlibat dalam dunia penyiaran...hehehe.. 

DRC pssssttt : 3 Wanita ini adalah menjadi tumpuan DRC di Facebook. Kalau online je, mereka bertiga yang DRC selongkar gambar dan wall...hahaha... mereka juga sebagai ikon perniagaan bagi wanita. Ibu bekerjaya, ahli perniagaan yang berjaya dan mendapat keredhaan Allah SWT, insyaAllah... Perasan tak Neelofa je yang tak bertudung dalam entry kali ini?? Kalau perasan, sama-samalah kita doakan Neelofa dapat pakai tudung litup macam Irma Hasmie dan kawan-kawan artis wanita yang lain... (PEACE!) ^_^


4 comments:

Hanif said...

Berda baik kita patut contohi..

Izzati Tatie said...

heliza dan wardina idola sayaaaa! ;D

ariffin mutalib said...

love heliza damn much..love her eyes

hyz said...

x minat neelofa.

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...