pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Tuesday, December 27, 2011

JOM RAIKAN TAHUN BARU CARA BARU!


ASSALAMMUALAIKUM...

Tahun 2012 dah nak hampir menjengah,,, mesti ramai diantara kita termasuk DRC tempat2 untuk celebrate 2012 ni..kan..???
Ada yang ajak DRC pergi konsert..
Ada jugak yang ajak DRC pergi jumpa artis...
Ada jugak yang suruh DRC buat konsert...
Ada jugak yang ajak lepak-lepak dengan kawan-kawan...

OK, tapi kali ni DRC nak ajak korang semua untuk sambut tahun baru dengan cara yang baru!!!
Macam ads yang kat atas tu....!
Cubalah cari kelainan dalam kita menyambut tahun baru...

Korang tak boring ke sambut tahun baru dengan artis..??
Korang tak boring ke sambut tahun baru dengan awek..??
Korang tak boring ke sambut tahun baru dengan konsert..??
Tak boring sambut tahun baru dengan terkinje-kinje macam B_RO_?

So, apa kata ubah sikit cara sambutan untuk kali ni..
Jom lah...
Korang boleh!
Bukan untuk orang-orang bendera hijau je tau...
DRC pun berminat, insyaAllah akan turut serta...

DRC pssssttt : Tak salah kalau kita nak sambut tahun baru.. tapi pastikan cara kita betul... Kalau orang asyik ingat tahun baru hijrah je kene buat solat akhir/awal tahun.. apasalahnya kalau tahun masihi pun kita buat macam tu,,, malah lebih baik lagi untuk menyeru orang yang lupa tentang kepentingan tahun baru ni untuk menyedarkan mereka.. DRC cuba lapangkan waktu untuk sertai program ni.. Kalau jumpa DRC, tegur-tegur la eahh... ^_^

2 comments:

Ckin Kembaq said...

Jom pakat-pakat pi naa.. ^_^

DRceria said...

@Ckin Kembaq : moh le kite meramaikannya...

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...