pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Friday, December 30, 2011

Azam SMART Maal Hijrah 1433H : TOP 20

ASSALAMMUALAIKUM


DRC mewakili CTK memohon maaf sekiranya kelewatan kami dalam memilih TOP 20 untuk
CONTEST AZAM SMART MAAL HIJRAH 1433H.
TOP 20 ini adalah pilihan dan penelitian daripada DRC dan juga CTK. Sepuluh orang dari DRC dan 10 Orang dari CTK. betul..???
Sekali lagi kami memohon maaf atas kelewatan kami, dan kami ucapkan tahniah atas skejayaan 20 bloggers yang berjaya menembusi carta 20 ni..heheheh


Di antara kesemua TOP 20 diatas ini ada potensi untuk merebut 6 tempat utama yang bakal memenangi hadiah-hadiah misteri dari bloggers yang sponsor Contest ini...
TAHNIAH DAN SYABAS BUAT KESEMUA.
DRC tak tau nak cakap macam mana, hanya ni je yang dapat ganti DRC :




DRC pssssttt : Tahniah dan takziah kepada semua. Yang terlah sudi menghabiskan masa untuk berfikir, mengON kan laptop, mengCONNECTkan wifi/berokband, menaipkan azam, mengLINKkan pada DRC dan CTK, dan menunggu TOP 20 ini... Terima kasih,,,, macam tommy nyanyi tu..huhuhu... Apapun, DRC minta maaf andai ada tersalah dan terkasar bahasa sepanjang melewati blog2 peserta contest.... Untuk Makluman, Sempena Program Lantunan Mahabbah Rasulullah pada hari ni 30 dan 31hb, DRC juga turut terlibat dalam satu slot pada 31hb jam 2.30 petang.. JOM MERAMAIKANNYA.. Tanda kita CINTA pada Rasulullah <3 <3

16 comments:

nurmujahidah said...

alhamdulillah,, harap2 dapat menang,, :D

mimie_za said...

alhamdulilah..dapat tersenarai top 20 pun dah bersyukur..ramai yang join..mudah-mudahan yang terbaik akan terpilih =)

Noor Adibah Binti A.Latif said...

waahh.. SEMOGA BERJAYA yek SEMUA :)) heee. cik ibahpanda ucap kat gudluck =D

baby said...

wahh..alhamdulillaahh..
rezekiii...top20 pon ok la..

harap TERPILIH UNTUK MENANG !
amiinn

fiQ'Ra said...

wahhhh... terkejut! alhamdulillah.. susah tu nak sampai tahap top 20..

anyway, menang kalah belakang cerita.. asalkan azam tahun baru tu, kena kejar dulu, insyaAllah :)

semoga semua nya berjaya! amin :)



admin,
GENG fiQ'Ra ~

aiENn cHAm said...

Thanks DRC & CTK & penaja2 hadiah yg ohsemm tu :D

kalah menang tak sepenting menunaikan apa hajat kita di tahun baru (maal hijrah)

moge sy & kwn2 teros istiqamah dlm laksanakannnya

Nida said...

Alhamdulillah syukur.. moga segala azam terlaksana diiringi doa pada Ilahi... Insya Allah.


salam ukhuwah:
alongnidar

Radin87 said...

alhamdulillah.
tak sangka boleh dapat top 20. tengok senarai peserta pun dah gemuruh dah.. ramai sangat. hehe..

terima kasih pada semua yg terlibat ^^

bebyhani said...

Alhamdulilah sebab tsenarai dlm top 20 .terima kasih sangat-sangat..saya harap bole menang dan azam saya tcapai .terima kasih :)

Aimie Dalia Izzaty said...

Entry ini : http://aimienami.blogspot.com/2011/11/contest-azam-smart-maal-hijrah-by-drc.html

ni memang tak layak jd top20 yee.. sedihnya :(

hyz said...

tahniah buat mreka2 dlm top 20.. nak tgk pemenang gak

DRceria said...

Tahniah kepada semua Top 20.. yang kurang berjaya tu,,, kami minta maaf... kami punya penilaian kami sendiri... maaf sangat2.. jumpa lain contest ye...

Cik tikah said...

tahniah kepada yg berjaya :)

SYILA ASYIKIN BT MOHAMAD SUWARNO said...

alhamdulilah..... thankz drc. i'll post about it in my blog... even top 20 ponn...
terima kasih sekali lagi kerana sudi membuka peluang untuk sams bercerita mengenai azam sams :D
salam....

J. Hass said...

DRC... pilih lah aku jadi juara~ lol :p

cik ezai said...

alhamdulillah..thankz DRC..bru sempat ucap thankz coz bru dpt online..bz sgt menjelang tahun baru nih..hope ezai ade peluang nk menang..tehehe..:)

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...