pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Wednesday, May 25, 2011

Tak Boleh ke DRC Nak Kawan dengan.....??

Pelikkan Dunia ni..?? Kadang-kadang kita sendiri tak sedar dengan kehadiran insan-insan disekeliling kita...... Sehinggakan kita tak perasan bahawa dialah yang akan menjadi pengubat luka dan duka kita....


tapi...


Lagi Pelik dengan Perangai Manusia...??? Kadang-kadang kita sendiri tak suka bila dia kawan dengan kita... kita kawan dengan insan-insan disekeliling... Malah bila rapat dan selalu keluar bersama,, pantang saja untuk dikelarkan apa saja disukai.... Memanglah.... Mulut manusia tak boleh tutup macam mulut tempayan....walaupun mulut tempayan ni busuk tapi kita boleh tutup untuk kurangkan kebusukannya,,, betul x???


Malang bagi saya untuk berkawan dengan kawan-kawan DRC yang boleh dikatakan dalam golongan 'jambu' atau 'market'... yang kesiannya... mereka sering dijadikan bahan oleh kawan-kawan DRC yang lain... tak kisah la kalu nak mengata DRC tapi janganlah sampai kawan-kawan DRC yang tak bersalah pun kena skali... ksian diorng... sampai satu tahap DRC sendiri pelik kenapa mereka ni nak ganggu persahabatan DRC.... hummmm..... payah3....


Cube korang cakap kat DRC salah ke DRC kawan dengan mereka yang dibawah ni..:::??







Banyak lagi gambar-gambar DRC dgn kawan-kawan yang lain... ermmm... masalahnya,, 
Tak Boleh ke DRC nak kawan dengan diorang??

4 comments:

Anonymous said...

buley
tp nmpak sgt awk kawan dgn geng2 JAMBU jewr,.dgn dak2 yg x jambu x qamai lak..dgn yg chubby ker..nape?memilih ka?hurm..qamai yg dengki mybe sbb lepa x JAMBU..n x macam "adek2" cam awk.."JAMBU..hihi

DRceria said...

anonymous -->> eh,, sape kate sy x kawan dengan mereka yang 'sedang2' je... sy x terlalu memlilih kawan tapi sy perlu memilih utk diri sy... bukan luaran yg sy cri smata2... tp hati budi... 'adek2' tu myb bukan istilah utk sy.. maaf yer...
p/s : saya ada kawan OKU jugak... jadi..???

CekbOlat-bOlat said...

jambu itu baik dan hnsem XD

tak pengotor.. weweewewew XD

Anonymous said...

hensem2nye diorg tu... kim salam... xspcly yg 1st... n 2 yg last... :)

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...