pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Tuesday, November 30, 2010

lega!

fuhhh...!!

tak sampai beberapa jam dan hari mood tibe-tibe berubah secara drastik.! yeah!! berubah... psot sebelum ni agak hampa dan sedikit kecewa... tapi sekarang KEMBALI CERIA!!!! yeah.. alhamdulillah....

lega sangat sebab apa yg terpendam terluah bukan secara paksa akan tetapi rela untuk memberi satu kepastian dan harapan yang benar-benar mahu dijadikan kenyataan.!! itulah yang diharapkan...

selama tiga tahun aku simpan rahsia terbesar aku terhadap apa yang aku rasa kt dia... ya Allah.... aku mohon padaMu berikan aku kekuatan saat aku perlukan kepastian dan jauhkan aku dari dilemma...

kadang-kadang sukar untuk menyatakan cinta kerana cinta itu amat subjektif. bermacam rasa dalam cinta. dan aku sebenarnya takut! ya! aku penakut untuk menghadapi cabaran cinta yang telah ditetapkan olehNya untuk aku.. aku takut kerana aku takut aku melukai dan dilukai, disakiti dan menyakiti. aku tak mahu! kerana aku perlu memikirkan bahawa ia adalah sekeping hati yang penuh dengan perasaan..! jadi ia harus dijaga agar tidak disakiti dan terluka..

lepas dapat call, it's just like,, aku ingat balik, banyaknye aku merajuk dgn dia.. tp b4 ni ak ada kata kt dia yg ak mmg kuat merajuk, so, hope dia faham... and dia faham.. thanx... bile dah call tu,, dia cter la apa yg dia rasa.... and pun bukaklah cter 3 thun lepas yg ak smpan rapi dalam peti besi hati aku....

and finally,, back for happy...!!!
HAPPY ANNIVERSARY FRIENDSHIP AND OUR FIRST EYE SIGHT, _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
semoga angka tiga ini akan berganda dan terus berganda....... >.<

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...