pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Monday, November 29, 2010

elyana!!! kau dimana???!!

kenapa tahun ketiga ini membuatkan aku terasa dan amat sebak.. entahlah..... dan sekarang aku sangat berharap dia berhubung dengan aku sama ada SMS, CALL, chat dlm FB atau sebagainya.. memang dia ingat tarikh 30 November ini.... dia wish kat aku dlu.... tapi kenapa sekejap sangat....? sedangkan dia tak berhubung dengan aku lama..... entahlah... yang penting aku sentiasa memulakannya.. jika masih lagi tidak aku harus mendiamkan diri...

tapi apa pun bila aku sendiri rasa tak sedap dan kurang ceria, elyana jadi tempat aku lepas perasaan...!! jom dengarkan lagu-lagu elyana....




ini jugak..




ini pula...




dan ini...

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...