pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Tuesday, August 17, 2010

terkesima.!

Assalammualaikum....
~cerita semasa bercuti~

TERAWIH PERTAMA..
terawih pertama kali ni sama spt yg lepas di masjid jamek umah aku. seronok dpt lek umah..hehe.. smyg jemaah terwih pulak tu... bestt.... masa ni, aku tersekima sebab org yang aku pernah cuba dekati cuba utk dekat pada aku..hahaha!!! apahal ni??? dulu kau yg jauhkn dari aku..... something wrong kot.... tp aku tengok cara dia, x macam dlu. alhamdulillah~~ bagus nampaknya..... semoga kta sama2 berubah... >.<
tapi bila dia dtg dekat aku, aku lari. tak mgkin 'kata-kata' dia yg dulu aku dpt lupa kn... MUSTAHIL.. dan tak mungkin mudah utk aku lupakan kisah silam....

hari-hari aku lalui seperti biasa saja dirumah. tidak punya cerita menarik selain aku melakukan aktiviti...

LEPAK KAWAN-KAWAN.
pukul 12 tgh malam aku dpt call dri kawan baik aku dr skola rndah. ktanya ajak lepak... tp kebetulan masa tu ak da kat atas katil... dan pada msa yg sama aku tak larat and xde transport nk kluar... so xdpt la bjumpa kawan2 aku malam tu... soorry fren.... insya Allah 2 mggu lg aku lek... =D

BETUL-BETUL TERKESIMA
pada hari terakhir aku menghabiskan sisa-sisa percutian "haram" aku. aku dpt call dari sahabat baik aku. dia ajak kluar. so, tak mahu hampakan dia,, lagi pun utk hari jadinya hari tu,, aku pun minta izin mama dn ayah nk kluar. dalam pkul 3 ptg aku keluar dn janji balik sblum buka pose dan kami bukak pose sme2 kt umah.... yang terkesima nye..... SKIRT??? puasa lah sayang ooii.... jangan lah pakai skirt... kalau awk tu mmg seksi jgn la pakai skirt puase2 ni... isyhh2... mmg tu yg aku terkesima dan shock!!!! actually bukan kwn aku yg pakai skirt.... tp org sekeliling kami....hahaha... kmi g main boling petang ramadhan tu...ewah2.... puasa2 main bOlling... penat la jgak terasa lapar gle time tu.. da la 3 game straght....hummm.... ape pun... aku dgn kwn akku tu enjoy walaypun kmi keluar BERDUA sja....

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...