pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Monday, August 16, 2010

setelah dua bulan...

To : Faris.
Happy Anivessary Two Months Friendship
=)


  












baju tanda persahabatan,,,huhuu,...

dalam entry "mixture feeling" aku yg bertarikh 15 jun 2010 kalau x silap, aku ada tulis kat akhir sekali ttg relation yang aku nak tegok its going on 2 months.. Alhamdulillah... kini setelah dua bulan, kami tiada masalah... syukur >.<


baju kat atas tu baju kami. 1 utk aku, 1 utk faris..hehe... baju yang tu aku beli. pastu faris pun ada belikan aku baju...hehehe... nk tengOk??....
sweet x???hahaha... kelakar kan???

kiteorang mmg gile baju.. skang ni kat bilik penuh baju... (tapi baju yang x basuh)..hahaha....

apepun,,, aku berdoa agar frenship kami ni kekal hingga ke akhir hayat.... juga bersempena dgn hari lahir ayah 2 bulan lepas.....hihi....
ape pun,,,
THANKS to Asrama kerana pertemukan kami.... terima kasih, Allah atas anugerah sahabat ini..... syukur pada mu tak terhingga....

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...