pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Wednesday, September 1, 2010

satu dan dua




SATU

tahniah dan syabas kepada kumpulan yang berada di atas atas kejayaan bergelar Johan sempena Karnival Kemerdekaan 2010 KUIN baru2 ni. kumpulan atas ni membawa persembahan Teater : Transformasi Kemerdekaan. syukur alhamdulillah... penat gigh mereka berbalooi sehingga bergelar johan. syukur jugak aku panjatkan kerana teater itu adalah karya aku sendiri. skrip yang seudah lama tersimpan dlm folder akhirnya dterjemah di atas pentas sehingga mendapat johan... terima kasih utk kumpulan tu atas komitmen dan kesungguhan mereka Tahniah sekali lagi.....

DUA

kumpulan di atas pula jga kumpulan teater sempena Penutupan Ihya Ramadhan. mereka juga adalah Finalis Islamic ICon yang aku kendalikan.. Tahniah buat mereka. walaupun skrip baru dapat, mereka berjaya menghayati dan menghidupkan watak yg aku ingin kan. komentar positif yang aku dengar membuatkan aku berasa syukur dan bangga dengan persembahan mereka. Tahniah..!!
untuk teater ni, aku sebagai penulis skrip dan pengarah. teater yang bertajuk : Siapa Selepas Syaitan ini berjaya membuatkan hadirin tertawa dan sedar kehadiran seseorang selepas syaitan diikat....
apa pun. TAHNIAH buat 2 kumpulan diatas sempena hadiah MerdekaRaya utuk aku...!!

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...