pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Monday, August 9, 2010

nantikan kepulanganku...

ayah, mama,,
rindunye dah lama x bertemu..
dah dekat 5 bulan x balik...
rasa macam anak derhaka lah pula bila tak balik lama2....

ayah, mama,,
rindunye bila rasa hiba nak sambut Ramadhan...
dah dekat nak berhari raya dah....
rasa macam tinggal kat luar negara sampai lupa kat rumah..

ayah, mama,,
adakah aku Si Tanggang Moden?
yang lupa pada asal usulnya,,,
yang lupa tentang keluarganya,,,
jauh disudut hati...
anak mana yang tidak rindukan ayah dan mamanya...
rindu sangat...

sekarang ni, aku hanya merancang dengan penuh strategik untuk pulang membuat kejutan buat kalian...
rindu sangat........
walaupun ada masalah yang datang, insya Allah niatku untuk berjumpa kalian sebelum pulang menyambut Aidilfitri terlaksana hendaknya...

entah apa yang sekarang sedang berlaku pada diriku.. saat kejayaan datang, dapatkurasakan sebuah kekhilafan dalam diri bila sudah lama rupanya aku tak berjumpa dgn orang tuaku..
walaupun kejayaan itu digenggam tapi hati masih tak tenang...

ayah, mama...
rindu sangat bila tengok orang lain balik rumah masing2...
bila citer kat kwan2 yg orang dah x lek 5 bulan, bukannya perassaan bangga. tpi perasaan bersalah...
walaupun pada hakikatnya tak mahu menunjukkan rasa rindu teramat sangat ni...

ayah,mama..
tunggu kepulanganku malam ini... doakan perjalananku selamat...... dunia dan akhirat... rindu kalian..
i love all of you..!!

4 comments:

Syikin said...

balik kpg yee..best2..

kza.musa said...

along...best....lama da x lek....huheh/...

zikra said...

balik kampung x ajak kakak dia upanya...kesian kat kak die.first pose adik die yg penguat semngt die,x dak..pa pn,selamt berpuasa ya,,

kza.musa said...

bukan xnak ajak akak...
tp nk syap2 je...
akak da lek lpas MSR tu..
tp kite da 5 bulan xlek....hehe..
slamat pose..

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...