pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Sunday, August 8, 2010

berGumbira berSumma-Summa...

Assalammualaikum...
penat... letih... tapi berbaloi... alhamdulillah.. syukur...
usaha yang dicurahkan membuahkan hasil... terima kasih, Allah....
nilah team debat aku.... bersama mama kami..

pertama sekali nak share dgn korang yang utk first game kteorang, bertembung dgn Matrikx UIA, memang sengit gile... dah la kiteorang mmg x konficent menang... and jurang markah kiteorang pun xbyk... hebatlah diorang... bayangkan bile sbut je kiteorg menang dgn mata 89markah menandingan Mtarik UIA 86marks...aku dah nak nangis.... yelah!! sbb mase tu aku perfome x well... terok sgt mse tu... abg shaz pulak mmg tkejot.... tbe2,,, lwan kiteorang tu x puas hati and nak buat bantahan.. nasib baik la hakim tu kebal...hehe... akhirnya kami ke pusingan seterusnye....

pusingan seterusnye,, kami bertembug dengan budak yang "KUAT AGAMA" iaitu Darul Quran.. wahh....!!!
kelassss gitu...dgn tjOk "Gagasan 1 Malaysia Mampu Menyatupadukan Rakyat Malaysia" kami sbgai Pembangkang... waaahhh!!! mmang point kene lah.... tp sebenarnye kami da prepare as Kerajaan...hehe.. tp apepun kami terbalikkan hujah kerajaan yg kami dah buat da... and kali ni,, Kak Esah rest, aku, Abg Nash dan Abg Shaz yg berdebat..huhu... mmg tkot jugak la lawan budak2 ni... tkot nt kuar pulak ayat2 Quran.. ape aku nk jawab eak...hehe... tp alhamdulillah... dgn markah selisih 6markah, kami berjaya ke pusingan Akhir....

Pusingan AKHIR bertemu IIC... memnag senget...!! da la tajok macam ape ntah... "AUKU PUNCA MAHASISWA LESU SEBAGAI JURUBICARA UMMAH".. mesti korang x phm kan????? susah...da la 30 minit je bg utk preapre...isyhh.. and x sgke ke Akhir... huhu.... tapi ape pun slepas bertOngkulumus... kami menanti keputusannya pada esok hari... Kami adalah NAIB JUARA... alhamdulillah......

dan inilah hasilnya...


sorry kalo pic ni muke aku x elok.. tgah sebak tu...heheh..


and this is it!!.. award yang aku sangke wakil je dapt.. rupanya sume dpt..

Anyway,, terima kasih kpd smua yang terlibat secara langsung @ x langsung... yang berdoa utk aku dan pasukan kami... terima kasih...... inilah team KUIN di KISDAR Amal Islami 2010.. jumpa di KIAS 2011!!!



kenangan bersama kalian akan kuabadiakn selamanya....

JUMPA LAGI!!!!!
>.<

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...