pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Wednesday, May 12, 2010

berdebar jantung

bedebar jantung bila menceritakan hal peribadi kepada seorang sahabat... memang ras janggal bila aku perlu menceritakan apa yang telah aku alami aku hadapi selama ini.. tpi itulah yang harus kukongsi! aku perlukan seorang yg sentiasa memahami dan menegur aku samada betul atau salah..
mungkin pada aku ia betul, tapi ia sbenarnya ternyata salah... dialah yang menjadi tmpt aku mengadu... kalau aku pilih orang lain, mungkin aku sukar mempercayainya kerana aku ternyta punyai rahsia yg teramat besar sekali...

dia memberi semangat kepadaku agar ku berjanji berubah...
aku rasa dialah tempat paling percaya kini.... dia bawak harapan sinar bahagia buat ak sendiri.. biar jarak memisahkan kami,, tpi doa robitoh itu pengikat kami.....

aku mengenali dia sejak darjah 6. ketika itu memang sukar untuk menerima kehadirannya kerana sikap yang aku kurang minat. naik sahaja tingkatan 1, ke sekolah menengah asrama... memang ak terkejut dgn keputusan UPSR yg dia dpt... nk wat cm ne,, dia memang pndai...

kami berjumpa semula ketika Tingkatan 3. kebetulan memang kami sekelas balik. tapi kali ini aku terima kehadirannya kerana dia banyak bantu aku dlm pelajaran dan kebajikan.. memang baik hatinya walaupun pada zahirnya seorang yg 'nakal'....

kami menjadi rapat dari sehari ke sehari hinggalah kini...... dan kini dia mengetahui segala cerita peribadi aku yang telah terkubur kemudian digali kembali oleh seseorang.....

terima kasih......

ketika aku menceritakan kpdnya memang jantungku berdebar.... duppp... dapp... duppp.. daap...
takut sangat dia tak dpt terima aku dan dah x kawan ak lagi...
akhirnya dia terima dgn hati yg terbuka.... terima kasih,, kawan.............

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...