pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Sunday, March 28, 2010

Terima Kasih..

Assalammualaikum.....

Dalam meneruskan hidup sebagai seorang hamba, penuh dengan pelbagai cabaran dan dugaan. Samada ujian untuk terus bangkit atau jatuh tersungkur.
Dalam meniti hari yang semakin laju berputar, penuh dengan emosi dan hilai tawa. samada ia sengaja atau terpaksa..

Siapa yang menduga hidupnya sebegini,? Kita hanya menerima dan menghadapai. melainkan kalau kita mampu, dan kuat, kita melawan! ya melawan!! Apa pun terima kasih.

Detik demi detik.. kenangan yang berlalu, walaupun pahit tetap kusemadikan sebagai kenangan paling indah dalam hidupku, walaupun pada dia(sahabat) penyesalan yg teramat sangat.. biarlah... Apapun terima kasih.

Aku tak boleh duduk diam sekarang ni. aku perlu aktif dan terus bergerak kerana jika aku diam, aku akan ingat kepada kisah KnK aku. jadi, aku perlu bekerja utk lupakan. itulah kehendak dia...Apapun terima kasih.

Saat aku cuba dijatuhkan, aku hanya harapkan papahan dan pegangan dari sahabat yang lain. ada yang menyambut, ada yang lepas. ada yang tak hirau. ya, benar!! Kawan ketawa ramai, Kawan bersedih enah ada entah tak... Apa pun terima kasih.

Bila ada yang menyambut, aku rasa diri ini amat diberi perhatian, walaupun ada nya itu bukan yg kuharapkan. Apapun, terima kasih.

Bila ada yang lepas, aku rasa diri ini perlu dibaiki. walaupun apa yang kurharapkan, bukan juga. Apapun, terima kasih.

Bila ada yang tak endah, aku rasa diri ini perlu diperbetulkan. walapun aku rasa aku yang betul. apapun, terima kasih...

TERIMA KASIH SEMUA!!
kepada yang memberi bantuan, dorongan dan semangat!
kepada yang memberi penentangan, dan kukurang semangat!
kepada yang cuba menjauhkan!
Kalianlah Insan yang Paling Banyak Kuterhutang...

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...