pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Saturday, March 27, 2010

Jangan Ada Dusta

Jangan A


Jangan ada Dusta Antara Kita..




Jika hari ini aku dalam kesusahan,
aku berkongsi dengan kamu
aku cerita dengan kamu

Jika hari ini aku didusta oleh kamu,
aku kongsi dengan kamu
aku cerita dengan kamu

Pasti kamu mentertawakan aku..
terbahak-bahak

Jika aku kamu dustai,
apaka masih lagi kepercayaan itu aku beri??

Assalammualaikum....
Itulah sebenarnya yang dikatakan KAWAN MAKAN KAWAN. 
ya, kawan makan kawan, kita meletakan kepercayaan kepada sahabat untuk berkongsi apa yang kita rasa. namun, apakah kita masih lagi berkongsi apabila kepercayaan itu dipecahkan?

masihkah perlu kita berkawan? itu menjadi persoalan. siapa yang tak sakit hati bila dirinya didustai??
Apa yang anda rasa??
















No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...