pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Friday, October 23, 2009

indahnya ukhwah...


assalammualaikum...

hari ini hari yang menggembirakan aku. hari yang dinantikan... hehe,. bukanlah.. hari ini Ko-k kepimpinan sampai ke penghujungnya dan juga halaqoh usrah untk Sem1 ni.. tapi x bermkna akan terus berakhri dan berkubur...

hari ini di Ko-K Kepimpinan telah mengadakan Jamuan Aidilfitri dan Perlancaran Blog Kepimpinan.. Aku pula dilantik menjadi Pengarah Program. hurm.. mmg berat.. tp tanggungjawab dan amanat.. kene lah aku ikot.. aku x mau org anggap aku suka lepas tangan.. berkerjasama dengan koordinator perlaksana jamuan memang mudah. mereka amat memberikan kerjasama dan sumbangan tenaga yang maksimum...jadi, terima kasih yea...!! Syukran.. Barakallahufih..

malam ini pula, hubungan yg semakin renggang dapat disimpulkan kembali.. hubungan ukheah aku dgn seorang sahabat... aku pernah menitiskan air mata kerana penat dengan segala lakonan aku.. menangis kerana tak mahu  ukhawah yang terjalain terhenti ditengah jalan... kalu dihentikan olehNya, aku reda tapi aku mahu lihat batu nisannya.. bukan hanya sekeping kertas mohon maaf...

Allhamdulillah... deria rasa ceria ini insya Allah akan terus ceria dan ceria... Thanks alot to my halaqoh usrah, coordinator for jamuan, and my beloved friends...
I will miss u....!!


No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...