pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Sunday, October 4, 2009

cintahatiku...


cinta hatiku.... hatiku mencintai seni yang begitu indah... seni penulisan, pementasan, suara dan segala yang berkaitan dengan kesenian. hatiku bertambah gembira apabila pada usia ini mula ramai yang menyokong kehendakku. walaupun pernah ditindas apabila aku ingin menyertai Akedemi Seni dan Warisan (ASWARA). namun, aku mengerti, tindasan itu menyedarkan aku untuk melangkahkan kaki disini. di sini, bermulah era kegemilangan seni yang aku impikan dari kecil. walaupun pernah mementaskan hanya sekecil cuma, namun di sini aku mementaskan diperingkat antarabangsa. walaupun dunia tidak melihat aku, namun aku dpat menunjukkan betapa indahnya seni ini kepda masyaeakat Somalia, Indonesia, Thailand... hakikatnya, aku sendiri aku bukanlah yang terbaik. namun, aku melakukan yang terbaik demi kepuasan diri aku sendiri. biarkan apa yang orang kata padaku, janji aku tak melanggar batasan dalam berkarya dan seni. Insya Allah aku mahu terus mencapai kegemilangan seni...

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...