pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Monday, July 13, 2009

pencetus atau penerus????


assalammualaikum...


kurangnya masa bersama blog dan pembaca setia... itulah yg sala alami...

headline kali ini.. adakah anda pencetus atau sekadar penerus???

mana lagi mudah, senang dan simple???


pencetus adalah orng yang memula kan sesuatu, mnkala penerus adlah orng yg akn terus meneruskan apa saja yg dilakukan sebelum dia lakukan... pilihan anda?????


hurmmm.. mungkin saya lebih suka menjadi pencetus kerana saya ingin mencipta sendiri sesuatu yang TAK PERNAH orng lain ciptakan.. insya Allah, dalam kearah yang baik...

saya sendiri suka melihat orng lain meneruskan apa yang pernah saya cetuskan, ia lebih puas hati dan releven.. sebab kepuasan kita melihat air tangan kita di terima dan diguna pakai oleh orng lain... itu maknanya, kita berjaya mencipta REVOLUSI kita sendiri......


tapi, itu pada saya, jika anda??? sila lah commnet ye sahabat-sahabat.....

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...