pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Tuesday, January 24, 2012

HEY KREATIF! SUNGGUH KREATIF!!

ASSALAMMUALAIKUM

DRC tak kisah korang nak kreatif macam mana...
DRC pun tak kisah korang nak buat dan tunjukkan kreatif macam mana..
DRC lagi tak kisah korang nak curahkan kreatif korang kat mana...
Tapi DRC mula kisah...
Bila ada yang kreatif melampau dan terlalu lampauuu!








Tak salahkan kita nak kreatif. DRC suka sangat anak muda sebaya-sebaya DRC ni kreatif.
Tapi tak salah kalau kita gunakan kreatif kita tu kearah yang baik dan manfaat.
Bukan sekadar jadi bahan jenaka dan menghiburkan hati,
tapi lebih baik jadi bahan rujukkan dan manfaatkan kepada orang lain..
Ok, kat bawah ni contoh kreatif yang bermanfaat..








DRC pssssttt : Gunakan idea kreatif dan inovatif kita ke jalan yang terbaik. Ingat! Hidup kita semua ini adalah pinjaman dari Allah.. Sekejap dan sekelip mata kita boleh ditarik balik.. Otak, akal dan ilmu segalanya dari Dia.. kalau kita yang tahu ini semua pinjaman tapi tak manfaatkan kepada kebaikan untuk 'membayar' segala hutang pinjaman kita, bagaimana kita nak pulangkan balik? takkan nak pulangkan dengan tangan kosong?? Jadi, kalau kita tak bersedia untuk memulangkan, gunakan sepenuh masa yang ada dengan manfaatkan kepada kebaikan... Ok, sama-sama kita ambil iktibar.. DRC pun sedang mencuba untuk mencari alternatif membuat kebaikan melalui kreatif. Jangan sampai pinjaman ditarik balik, kita dah tak dapat nak bayar...... Hutang tetap hutang, kawan-kawan.. :)

6 comments:

yad'z said...

kreatif bertempat.... =)

cik pha said...

yang kawen vs kapel tu best.

DRceria said...

kaaann...
biar kreatif mencerminkan jati diri dan personaliti kita...

Paris Lipton said...

yeahhh matlutfi yg plg pandai guna kekretifan dia :)

Ckin Kembaq said...

benda apa ni drc? video? gambar? sebab kelam je kat sini ha...ataupun sebb line slow?...adeh memang tak dpt nak menengoknya...adeh

nur_za said...

serius nur suka sngt video couple vs kawin tu..hua..hua

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...