pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Saturday, December 3, 2011

Jom Belajar Jadi Hacker!!~

Assalammualaikum dan selamat hari sabtu semuaaa..
waaahhh sedap nya cuti kann..
musim2 cuti pulak ni kan,, ramai yang buat Walimah...
Tahniah DRC ucapkan.. terima kasih atas semua jemputan yang tak terpergi tu..huhuu

Ok, hari ni DRC nak ajak dan ajar anda untuk menjadi hacker! waww!!
ahahahaaa.. bukan lah...
DRC nak ajak je korang tengok video-video yang ada kat dalam pacik utube ni tentang cara-cara hackers ni membuat jenayah nih! joomm, terjahhh!!~

# VIDEO NO. 1



#VIDEO NO. 2



#VIDEO NO. 3



DRC psssstt : Hey, korang jangan cuba-cuba nak buat macam ni kat harta benda orang lain tauu! Nanti kena tangkap, masok lokap, padan muka.. INGAT!! Malaysia ni ada undang-undang tauuu.. Jangan maen redaaahhh je... Kalau nak hack barang sendiri tak apa.. Kalau barang orang, yang boleh membuatkan orang kemalangan atau sebagainya.. Ok... Ceria-ceria selalu.. ^_^

4 comments:

CekbOlat-bOlat said...

bolat nk try kt kete babah! >_<

DRceria said...

terai lahh... nanti babah tu mesti hack balik laptop cekbolat,, nak tau cekbolat online ni asyik on9 jer..hahahHAHAHa

LaLa said...

blog lala kena hack ke? namapak x apa kat atas blog Lala tu?

TiraPengemis said...

hack!!!

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...