pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Tuesday, October 4, 2011

SiaPa rinDu DRC?? eeeuuW!



Jom dengar isi dan hujahan karut DRC dalam pidato nih!hahahaaa...
Bangsa Berilmu Bangsa Bertamadun...

Sebenarnya DRC post entry ni sebab dah nak kena standby untuk debat hari sabtu nih... Ni kira standby testing mikropon la..hahahahaa..... takde kaitan dengan ada org rindu ke tak sempena DRC tak berBW nih....huhuhuh :P
 Watch that and give your comment and opinion ok, TQ frennn....

DRC pssssssttt ::: Sorry sangat tak dapat nak berBW terlalu rajin gila babeng... ni sikit sebanyak DRC dapat kongsi jadual kebuzyan DRC minggu ni.... 
RABU -- > JUMAAT :: Study Tour Industri at Penang
SABTU :: Debat Konvokesyen
AHAD :: Send assigment
ISNIN ::  Assigment
SELASA :: Assigment
RABU :: Assigment....
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~~~ agak ketensionan kn?? so enjoy je!!! :* <3

2 comments:

haliqA hanimkuM said...

aku minat jugak mengarut kt depan cm ni,
seronok je becakap dlm kegelisahan
xD
tapi aku debate.
btw, nice! moga all is well~

DRceria said...

thanks...

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...