pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Monday, September 12, 2011

KMKP MJ '11 : Kem Motivasi dan Kepimpinan Pelajar Maahad Johor 2011

Salam semua... DRC nak shhhare seseuatu kepada anda semua sepanjang hujung minggu yang lalu, bermula 9- 11 September, DRC berpeluang untuk bersama-sama adik-adik di Maahad Johor, JB untuk mengadakan program seprti yang tertera diatas dengan kelolan Majlis Perwakilan Mahasiswa KUIN dan juga pihak MJ sendiri.... DRC terlibat secara langsung sbgai unit cenderhati, tugas khas dan kebjikan.. banyak tuuu...
banner designed by : DRC

^bersama adik-adik tahfiz dari MJ
^barisan penggerak dan fasilitator. DRC takda sbb dok atas pentas tuu..
^sakannya dia.... macam menari twisst....hehe
^inilah keadaan dewan. hampir 450 orang peserta.

credit to :
adik Solihin 
(cameraman)





8 comments:

ain farahin said...

kmkp terbaik..sye slh satu pesertanye!!

DRceria said...

@Ain Farahin -- awk pesertanya??? ingat tak sapa sy?? mna dapat blog sy eah????

ain farahin said...

igtlah 'tuan speaker dewan'kan
!xdpt dr mne2 pn..ni main terjah je!!!huhu

DRceria said...

@ain farahin -- alamakkk.. malunye..huhuhu... msti bantuan cek google ni kn..??hehehe... so, bg komen skit pasal program scara keseluruhan plzz..?

ain farahin said...

everything best...especially explorace!!

DRceria said...

Best ke Explorace time hujan?? rasanya mcm myusahkan peserta je sbb hujan.. pastu ada yg demam malam tu... sakit perut plak kan?? sy x ikut prog smpai hbis,, malam ke2 kena balik ke Kedah,, jdi lepas dari explorace sy tak invovle dah...

ain farahin said...

bg sy best je!!!xthu pndgn org lain...maybe nmpk cm myusahkn tapi tetap seronok coz kami enjoy....bkn ke ujan sblm program bermula??

DRceria said...

hehee... apapun sy pun tumpang seronok bile tgok adik2 yg len seronok.. yelaa.. nk lpaskan tekanan utk exam besar... so, kmi pengajur pn paham keadaan adik2 sbb pnah alami jugak..... insyaAllah ada sebarang program nt kita boleh bkjasama lg....

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...