pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Sunday, July 3, 2011

Aku Bangga....

Aku Bangga...

Aku bangga bila dia sudah mula belajar...

Aku bangga bila dia sudah berkeyakinan...

Aku bangga bila dia sudah hampir berjaya....

Aku bangga bila dia sudah bersamaNya....

Aku bangga dengannya....

Perubahannya membuat aku terkejut,

Aku bangga......

Aku tak dabik dada dengan diriku.....

Aku bangga dengan kematangan dirinya....

Petah bicara dikhalayak jika dulu terdiam dan kelu....

Aku bangga dengan keyakinan dirinya...

Boleh menjadi ketua dalam berprogram....

Walaupun tiada apa yang aku ungkapkan padanya....

Jauh di sudut hati....

Aku tetap bangga.....

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...