pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Thursday, February 17, 2011

kenangan silam....

aku, mad, baem and pit

Salam Ukhwah... Ceria selalu... bila belek2 album dalam folder 'chairoulerrfyne' dalam local disk D, tergerak hati nak bukak folder picturee yg dalam nya penuh dengan memori... terutamanya folder melteccrew...huh!! sangat terasa kehilangan yang amat menyentap!

bila tengok balik gambar2, satu persatu peristiwa yang melanda drc kembali tersusun dalam kotak memori.... sungguh syahdu... terasa ada sesuatu yang cuba untukku toleh kebelakang untuk mengenal pasti mana salahlaku drc sebelum ni....

gambar kat atas adalah gmbar kami berempat, Muhammad, Ibrahim, Fitri dan aku. kami memang rapat... teramat rapat. xspecially aku dgn muhammad.. actually kami pye katil sebelah menyebelah dan kebetulan kami ni orang Johor yg belajar kt Melaka....memang kene la kan... ada la 'chemistry' tu...

bile dah habis SPM, masing2 bawa haluan masing2... ermm... aku rasa diri aku masih dulu, tetap ingat tentang persahabatan... walaupun binaannya tak sekukuh dan lama, tapi tempoh 2 tahun mengenali, hidup bersama, suka tawa bersama aku yakin ia cukup memberi impak pada aku. 

tapi,,, tak tau la macam mana sahabt2 aku yang ni... masih ke diorang ingat kat aku? kali terakhir kami berjumpa semasa majlis perkahwinan abg tahun lepas.... ermmm... harap2 mereka tak lupa... bukan mahu mengungkit tapi mohon muhasabah bersama...

kepada yang dalam persahabatan,, ingatlah.. selagi kawan kita berada di depan kita cuba terus terang dengan dia,,, mana yang harus dan patut diubah.. jangan bila di belakang kita asyik bercerita keburukan kawan kita... fikirkan... dunia ini berputar.. tak selamanya kita di atas, tak selalunya kita dibawah.....

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...