pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Monday, January 31, 2011

baru aku tahu.....

Assalammualaikum....
Salam Ukhwah..
Salam Senyum Seceria bintang....


sory kalu drc da lame x post panjang2 dalam blog... agak  bzy dengan kerja2 amal...hihi.... biasalah.. orang kata drc ni penyibuk... boleh mcm tu?? boleh je... jom persiapkan diri kita dengan kerja2 amal supaya dapat memberi impak positif kepada diri sendiri... seterusnya membangunkan umat lain... jommm!!! 


kali ni drc nak citer pasal seorang sahabat drc yang drc kenal... drc tak sangka... dan baru drc tau...ermm..... sebelum ni drc tak habis lg TAARUF dengan dia... walaupun dah berkali-kali dia bersama dengan drc dalam program2... pernah drc tya tntang peribadi ttp seakan  cuba dielak... tp drc ttp menghormatinya... kerana drc ikhlas bersahabat dengannya..


permulaan perkenalan dengan tershashul menyebut namanya dalam pengumuman penenang... sehingga time minta maaf seminggu selepas tershasul..... dan diawalnya 'takut-takut' nak menegur kerana takut dengan wajah yang garang...hehehe.. tp kini kami berkawan dan bersahabat... >.<


dia begitu istimewa pada drc.... dari peringkat demi peringkt hidupnya drc dpt bayangkan apakah yg dirasai oleh sahabat... namun apalah yang drc rasa... melainkan hnya mampu membayangkan bukan merasai erti sebenar perjuangan!!!??


barulah drc tau yang dia sebegitu..... apapun drc sentiasa mendoakan sahabat drc seorang ni sentiasa diberi rahmat driNya dan mencapai impiannya bergelar muslim sejati.......



No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...