pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Sunday, December 12, 2010

......kronologi narnia.......

cinema!!! cinema!!!! cinema!!! hadooii...... dah terkena virus cinema...huhuh...... bersama teman-teman menonton narnia terbaru.. secara keseluruhannya, best dan sangat menarik. kali ini narnia memaparkan kronologi menentang kuasa jahat di pulau kegelapan. secara teknikal, narnia sangat kuat dan sarat dengan teknik-teknik yang mengkagumkan. dari teknik suara, layout, tmpat dan kamera. semuanya nampak real dan perfect!

dan penceritaan yang penuh dengan kegembiraan dan juga suspen tidak lekang dan membuatkan penonton sentiasa tertanya-tanya bagaimana keadaannya.. dan yg pastinya tidak memboringkan sesiapa!. walaupun sarikata dalam bahasa melayunya tidak begitu jelas, tapi kefahaman melalui gambar dan suaranya menjelaskan segala-galanya.

pada mulanya, aku bukanlah berminat dengan filem barat. akan tetapi, narnia ini bukanlah cerita cinta yang biasa difilemkan. ia adalah satu jorney yang sangat menarik untuk dikongsikan. rugi aku sebab tak tengok dari awal pembabitan narnia dalam industri filem. akan tetapi, tetap setia mencintai filem tempatan....

for you all yang blum lagi tengok narnia terbaru.. cepat...!! sebelum terlambat.....

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...