pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Thursday, December 16, 2010

dulu aku kini kau

dulu....
aku ditinggalkan kau...
kerana kau pergi kepadanya...


kini....
kau ditinggalkannya...
kerana dia pergi kepada yang lain...

lihat!
dunia berputar dan berpaksi....
jika dulu aku mangsamu,
kini kau mangsanya...

dulu..
aku cari pengganti...
untuk lupakan saat pedih....

kini....
kau cari pengganti..
untuk hilangkan rasa hiba.....

lihat!!
kau dan aku sebenarnya sama!
dan itu aku akui
walau kau menafi....

dulu...
aku ibarat boneka....
yang sering mengharapkan kau hadir kepadaku...

kini....
kau ibarat robot...
yang sering mengikut kemana arus membawamu...!!!

SELAMAT TINGGAL kNk KERANA IA BERKUBUR.... DAN ANTARA KAU DAN AKU TIDAK PERNAH AKU RASAKAN APA YANG PERNAH WUJUD DALAM MEMORIKU AKAN CUBA UNTUK KU GHAIBKANNYA...

DAN PERCAYALAH...!! KINI IA PEMBALASAN ATAS APA YANG TELAH KAU LAKUKAN!!

-TERIMA KASIH-

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...