pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Saturday, October 23, 2010

-perhimpunan umno-BAGUS-

Perhimpunan Sayap parti UMNO baru-baru ini sangat menunjukkan kebagusan mereka... sangat bagus.... DRC kali ini bukan mahu bicara tentang politik tapi bicara tentang deria DRC yg semakin berkembang...hahaha...

KERAPA APA BAGUSNYA???
1) Ruang legar yang cantik dan strategik. memudahkan pengunjung (walhal x pegi pun)
2) Pada hari Jumaat (22/10/2010), semua perwakilan dan ahli LELAKI solat Jumaat di dewan di tmpat perhimpunan... bagusnya..... jemaah da ramai, so, boleh ikut saf, dgar khatib baca khutbah.. rasanya, bgusnye kalau solat tmpat mcm tu sebab khusyuk tu x perlu sgt kot... lagipun, khatib baca khutbah, terang-terang orang kuatnya mahu tertidur... ish2.... bagusnya.....
3) Bagusnya, bila dia kata mahu memartabatkan orang melayu, tetapi masih lagi memburuk-burukkan orang melayu yang tak sealiran dengan dia... bagusnye....
4) bagusnya,, bajet 2011 telah dibentangkan, ibarat diuar-uarkan dan mcam tidak ikhlas. dan kalau lihat bajet 2011 ni, semua tntg org yg berkepentingan... tetapi STUDENT????
5) bayangkanlah setiap saluran TV yg wujud kan malaysia ni, yg x pyah bayar,, semua muka dia... masa penggulunggan... sanggup cerita hindustan di postpone....halammaakkk..!!

kebagusan ini di tahap dewa... anda bijak menilai melalui DERIA anda.... >.<

3 comments:

Radin87 said...

tak minat politik~~

Nurhafyza said...

hahaha~ no comment la epin~ tpi de spekara lam bajjet2011 yg fiza xley time...hehe....sgt nyusahkan kami

Ckin Kembaq said...

faham sangat..hmm

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...