pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Sunday, October 3, 2010

elementasi diriku

entah kenapa sejak akhir-akhir ini aku dapat melihat,ada saja mata yang memadang dari jauh... malah dengan jelingan... kenapa ye?? aku sendiri tidak tahu apa yang terjadi pada diri aku sendiri... sama ada warna kulit aku semakin gelap, kening aku semakin tebal, pipi aku semakin cenkung. atau kerana kata-kata aku didalam facebook??? atau lisan aku yang sering menyakitkan hati manusia???

aku cuba mengemplimentasi diri aku sendiri kerana aku percaya ada yang tidak kena dengan diri aku...sungguh.!! aku masih lagi belum jumpa.... sukar rasanya... amat sukar dan sangat susah.. kali ini aku sukar untuk mengempilemt diri aku.. kenapa???

kali ni sudah seminggu lebih tidak menghubungi Ratu Citra... entahlah.... diam... aku yang diam.... bukannya aku yang lari... tapi aku fahami dia terlalu sibuk..... entah kenapa sejak akhir ini juga aku tidak ada keyakinan diri.... tidak punya pendirian... mungkin ada ibadat yang aku tinggal....humm.... sukarnya menjadi aku........

dan pagi tadi, tiba-tiba aku mula semakin rancak ceria apabila insan yg aku cari setelah 2 tahun menghilangkan diri rupa2nya ada didepan mata.. rindu rasanya pada akhi hafiz... peneman sewaktu aku dalam kepayahan semasa form5.... dia yang cekalkan aku dan aku sangat terhutang dengannya walaupun yang ada di depan mata aku adalah adiknya... dan itu yang paling tidak aku sangka!!! alhamdulillah.... allah memberi aku peluang untuk jumpa dengan akhi hafiz.... insya Allah... kami akan berjumpa nanti......

>.<

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...