pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Tuesday, October 5, 2010

:::....degup jantung ini...::::

teringat sewaktu permulaan kisah
aku jahil segala sudut
kasih yang didamba
penuh dengan noda

aku cuba melepasi garisan penamat kisah itu
tetapi langkahku goyah
aku tersungkur
lalu aku terdiam membisu
dan aku terkaku
malah aku sendiri buntu

garisan penamat kisah itu semakin jauh kulihat...
hampir tidak kelihatan...
malah kabus pula menangkap..

hati mula kata tidak..
tapi jiwa kata ya...
hati mahu lari..
tapi jiwa masih disini..
hati mula rasa kesal..
tapi jiwa tak menyesal....

apa yang perlu aku buat??
mampukah aku menunggu hingga degup jantung ini terhenti??
sehingga degup jantung ini terhenti???
apa yang mampu aku ubah selepas itu???

jikalau jantung ini terhenti, mampukah aku kembali?
jikalau jantung ini terhenti, mampukah aku terus ke destinasi?
jikalau jantung ini terhenti, mampukah aku meninggalkan kisah?

2 comments:

MyZeQ said...

jgn tgu smpi jntung b'hnti b'degup
setiap ujian dtg drpd Allah
doalh mdh2an Allah kmblikn kte pd fitrah
setiap mnsia pnh wat ksilpn
bezanye nk b'ubah @ tidak
:)

DRC said...

terima kasih... >.<

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...