pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Wednesday, August 18, 2010

kami pernah bermesra.

   
gambar saat kami solat berjemaah.

Jarang untuk aku bercerita tentang kami kerana antara kami bukanlah cerita yang sensasi. masa perkenalan kami amatlah singkat. dan seperti title, kami pernah bermesra. walaupun hanya sebentar cuma. dan pada awal perkenalan kami, masing2 memuji antara satu dgn lain. mengagumi sama2.. 

dan seperti title, kami pernah bermesra. perkenalan kami diatur oleh seseorang. harapan utk berkawan dgn lebih dekat lagi tertanam utk mengeratkan lagi pertalian 3 orang sahabat. namun jika diamati title tersebut, perkataan PERNAH itu akan membuatkan anda tertanya2... adakah sama seperti sekarang. jawapannya biarlah anda teka..

Khairil Anwar. nama yang begitu dekat dgn nama aku, Khairool Ariffin. aku hormat dia sbgai abang dan kawan memandangkan umurnya lebih tua dari abang aku. dan aku pun tak sangka dalam masa yang singkat perkenalan kami, kami pernah bermesra. 

dan kini apa yang aku doakan kami akan terus bersahabat walaupun ada yang hubungan terputus, ia bukan penghalang.... 

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...