pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Sunday, August 1, 2010

sedia untuk Matriks UIA???

ALAMAK!!!!!!
knpe matrik UIA!!!?????
susahlah................
takot pun ade............
aku nk tak lah pandai macam diorang 'matrik' tu...........
eiiissyyyhhHHh!!!!

tak kira aku mesti lawan diorang!!!
yeahhhh!!!
untuk pusingan pertama, akan akan bertembung dgn matrik UIA...
dengan tajuk:::::
"KEMPEN BERBUDI BAHASA PENENTU KETAMADUNAN BANGSA"
dan kami sebagai pembangkang...
nampak macam senang tp bila ingat lawan kami MATriK UiA, susah nk mkan kalo budak diorang hebat2..
eeh... sebelum tu lupe nk bgtau perlawanan ape eah....
aku dimasukkan ke dalam pertadingan Debat Amal Islami IPTIM yang akan diadakan di KISDAR perak mulai 3hab Ogos nanti.. maknanya 2 hari lagi lah....!! hahaha....

sempat pulak bergelak sakan... risau jugak bile jd wakil kolej ni.. im still young lah... takot sgt.... ape pun, bersama aku org2 yg hebat, abg nash, abg shazni, dan kak esah... memang diorang mantap....waaah... challanging nt...hehee...

so,, kpd you all yg bace ni,,, doakan kejayaan kami di sana... insya Allah, dgn doa anda dan harapan kami, Johan kami akan hadiahkan kpd kalian... syukran jazilan... insya Allah........ doakan yeak!!!!

2 comments:

Syikin said...

wahh..hebat2..all d best2 u all..

BiNtUs SoLeHaH said...

gud lauck ya akhie...

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...