pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Saturday, May 8, 2010

Selamat Hari Ibu..... ( 0 . X )


Assalammualaikum.......... Salam Sayang kepada Ibu-ibu yang membaca....

SELAMAT HARI IBU SEDUNIA!
hari ibu,,,,,,,,,,
ibu  hari,,,,,,,,,,
hari-hari ibu,,,,,,,
ibu hari-hari,,,,,,,,,,,
ibu-ibu hari,,,,,,,,
hari ibu-ibu,,,,,,,,,,

Dihari inilah kita menghargai secara zahirnya segala pengorbanan seorang insan yang bernama IBU. walaupun pada hakikatnya, kita menghargainya stiap hari.. tak kira cara apa.....
bunga, kek, coklat, teddy bear, mcm1 lagi la... cara kita menghargai ibu kita pada hari ibu kan...
sama ada yang ada atau yang sudah tiada... kita perlu menghargai pengorbanan ibu kita... ibu....

I-insan
B-budiman
U-unggul...

tiada apa yang dapat diungkapkan bagi menzahirkan perasaan sayang dan cinta pada ibu...

di sini, saya mengucapkan SELAMAT HARI IBU kepada dua orang ibu yang bertkhta di hati iaitu ROHANA BT SHARU dan ROSEMINAH BT KAULAN, yang telah menjaga anak ini hingga kini walaupun bertukar ganti pada 2003..  dua insan inilah yang berhak menerima cinta dan sayang sempena hari ibu...............

ibu-ibu sekalian,
ampunkan daku selama aku hidup di dunia ini,,
halalkan segala yang telah kau suapkan kedalam mulutku selama aku hidup didunia ini,,
berkatkanlah segala yang telah kau pakaikan pada badanku selama aku hidup di dunia ini,,
aku mendoakan kalian sejahtera selamanya......

IPIN SAYANG MAK DGN MAMA!!!!

No comments:

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...