pagess

Klik Header Ini

Flash

Mutiara Kata Hari Ini

Tanda Allah Mengasihi HambaNya Adalah Dengan Memberinya Ujian...

Friday, May 28, 2010

Kau dan Aku (KnK)



Kau dan aku…
Bagai laut itu,
Mana pantainya?

Kau dan aku..
Bagai langit itu,
Mana bingtangnya?

Kau dan aku…
Bagai bumi ini,
Mana hujannya?

Kau dan aku..
Bagai mimpi itu,
Mana sedarnya??

Kau dan aku…
Bagai kata itu..
Mana janjinya?
 
kau dan aku
Bagai cinta ini,
Mana rindunya???

Assalammualaikum,,, entah mengapa kehadiran dia tanpa diundang kembali. kata-kata kesat pula berbalas tanpa rasa simpati. entah mengapa BENCI semakin menebal terhadap manusia MASKboy tu.. ya.. TOPENG!! hanya kerana gambar lama kami, perlu jadi isu! apa salahnya?! lagipun dia sudah tak ada hak atas gambar itu! apa yg dia nk lagi?!!! janggan gang gu aku bolah tak!!??? TAK PAHAM KER!!!!???

tolonglah wahai manusia, kamu tu belajar agama tinggi dari aku,, kamu lebih tua dari aku,,, jangan berperangai macam budak kecik.. toloooong la sgt2...!! belajar muamalat dalam ISLAM kan,, kalu dah redha dengan apa yg kita dah bagi kat orang tu, jgn dipertikaikan lagi sebab dah tak ada HAK... x belajar ke????
halooo,, manusia TOPENG,, boleh amek FIQH MUAMALAT kalau nak belajar lagi k.......

semoga manusia itu sedar yang dia dah tak ada hak atas aku dan gambar2 lama dia........

2 comments:

kimito tsumisue said...

wah2..cm marah sgt jerk nie..kenapa lah pasal gmbr pun nk marah ek??plik2..

kza.musa said...

haa.. tu la psal... budak tu sanggat BODOH.... pasal gambo jd isu.. padahal; gmbo tu dia da xde hak... dia pun tau yg ipn letak gmbo dlm fb... nk kte pyelah bangggganggg budak tu,, dia sendiri x reti nk bakak fb die.. tupun org yg bukak kan.. bebal...

Klik-Klik

IKLAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...